¿Perquè he elegit aquest projecte?
La idea d'aquest projecte va sortir a la primera classe que el nostre professor de informàtica, Joan Carreras, ens va proposar la idea de dedicar el 20% del temps a l'aula per dedicar aquest temps a realitzar un treball o projecte com si estiguéssim parlant del projecte final de carrera. Aquest projecte es realitza durant tot el curs de 4rt d'Eso amb la finalitat de saber utilitzar una pàgina web i poder gaudir del treball ben fet al final de l'any. Aquesta idea, em va sorgir pensant amb que en el mon del ciclisme, un mon que a mí especialment m'encanta, ja que es el meu esport des de fa 11 anys, no és un esport que hagi quedat antiquat davant les noves tecnologies, sino que al contrari, gràcies a aquestes ha canviat molt. Per això vaig pensar que podria ser el primer en realitzar una tesi sobre aquest tema tant interessant.
- OBJECTIU : Aconseguir un treball de qualitat i poder fer visible aquest tema mitjançant xarxes socials..etc


